دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

شریت SHAREit 

 

 

 

 

 

 قابلیت ارسال از کامپیوتر به گوشی ، گوشی به کامپیوتر ، گوشی به گوشی

پس از معرفی برنامه zapya که مورد استقبال بسیاری از شما دوستان قرار گرفت امروز قصد معرفی برنامه پرطرفدار SHAREit را داریم که توسط کمپانی معتبر Lenovo برای سیستم عامل های مختلف منتشر شده است.بنا به ادعای سازندگان، این برنامه توانایی انتقال انواع فایل ها حتی فیلم های بسیار حجیم چند گیگابایتی در زمانی کم بین دو گوشی یا بین گوشی و کامپیوتر از طریق ارتباط بی سیم و وایرلس تا سرعت چند مگابایت بر ثانیه را دارا می باشد.
طبق ادعای سازنده، شریت سریعترین برنامه انتقال داده از طریق وای فای است به طوری که آن را با “The world’s fastest way” توصیف کرده است!
یکی از ویژگی های جالب این برنامه قابلیت انتخاب آواتار و عکس شخصی است که در کنار اینترفیس شیک و زیبای برنامه بدون شک شما را جذب خود خواهد کرد.این برنامه دارای امتیاز قابل قبول ۴.۵ از ۵ بوده و تا کنون بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر اندرویدی از آن استفاده می کنند و ما هم به شما کاربران عزیز نصب برنامه shareit را حتما پیشنهاد می کنیم.

 

 
ویژگی های اصلی برنامه SHAREit اندروید :

– ارسال سریع و آسان تمامی فایل ها از طریق وایرلس و بدون استفاده از اینترنت و بلوتوث

– ارسال و دریافت آسان هر فایلی نظیر عکس، ویدئو، موزیک، برنامه، بازی و غیره

– امکان ارسال فایل های حجیم مانند ویدیو با سرعتی ۴۰ برابر بیشتر از بلوتوث

– قابلیت انتقال فایل بین تبلت و گوشی ،گوشی و کامپیوتر ، تبلت و تبلت و …

– امکان ارسال گروهی و پشتیبانی تا ۵ دیوایس اندرویدی

– اینترفیس و رابط کاربری یوزرفرندلی با دسترسی آسان

 

 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود برنامه شیپور sheypoor برای اندروید کامپیوتر آیفون

 

شیپور نام یک سایت نیازمندی و ثبت آگهی و داد و ستد آنلاین با گستردگی بسیار زیاد در اینترنت است. همگان به راحتی می توانند خدمات و کالای خود را از هر نوع و صنفی در این سایت معرفی کرده تا در معرض دید عموم قرار گیرد. این یعنی شما بدون نیاز به واسطه مستقیما با خریدار یا فروشنده در تماس هستید و ازهمه مهمتر این که تمامی این خدمات به صورت رایگان عرضه می شود.  تاکنون سایت های نیازمندی بسیار زیادی در ایران راه اندازی شده اند اما شیپور برتری های زیادی نسبت به سایر سایت های مشابه دارد.

 

 

 

 

شیپور برنامه داد و ستد آنلاین می باشد که به منظور سهولت در دادوستد کاربران در فضای مجازی برای اندروید منشر شده است و کاربران با درج آگهی‌ می‌توانند به صورت رایگان در این نرم‌افزار محصول خود را بفروشند یا به جست و جوی کالای مورد نظر خود در گروه های کالایی مختلف بپردازند. با استفاده از این برنامه کاربران می توانند به راحتی و بدون وجود افراد سودجو به صورت کاملا مستقیم به خرید و فروش کالای خود بپردازند. شیپور اولین برنامه داد و ستد رایگان در فضای مجازی می باشد که برای گوشی و تبلت های اندروید منتشر شده است و کاربران می توانند از امکانات این برنامه نظیر: دسته بندی ساده و متنوع، دسترسی آسان و سریع، رابط کاربری جذاب و جستجوی پیشرفته آن استفاده نمایند. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:,Sheypoor ,Sheypoor android ,Sheypoor v0,9,3 ,,Sheypoor v0,9,3 apk ,Sheypoor برای اندروید X Sheypoor مخصوص اندروید X برنامه sheypoor کامپیوتر ,برنامه اندروید Sheypoor ,برنامه شیپور ,برنامه شیپور برای کامپیوتر ,دانلود آگهی نیازمندی ها ,دانلود اندروید Sheypoor ,دانلود برنامه اندروید ,دانلود برنامه شیپور ,دانلود برنامه شیپور Sheypoor v0,9,3 , دانلود برنامه شیپور اندروید , دانلود برنامه شیپور با لینک مستقیم, دانلود برنامه شیپور مخصوص اندروید , دانلود شیپور برای کامپیوتر , دانلود شیپور برای ویندوز , شیپور برای اندروید,,
ارسال توسط kaveh

آهنگ زنگ آیفون 6 برای گوشی های اندروید ringtone iphone 6

 

در این پست از وبسایت امیردانلود زنگ ها و اس ام اس های موبایل اپل رو قرار دادیم که میتونید در گوشی خود از اون استفاده کنید ringtone iphone 6 نام آهنگ زنگ زیبا و اختصاصی گوشی های آیفون می باشد که بصورت اختصاصی برای آنها (آیفون) طراحی شده است. در این پست ما این آهنگ زنگ زیبا و پر طرفدار را با نام ringtone iphone 6 قرار داده ایم که شما می توانید آنرا با فرمت ام پی تری و حجم کم دانلود کنید. شما می توانید این آهنگ معروف و زیبا را با فرمت ام پی تری (MP3) از سایت ملی موبایل دریافت و بروی گوشی خود بعنوان آهنگ زنگ قرار دهید و از یک آهنگ زنگ معتبر و آرامش بخش استفاده کنید.

 





با استفاده از این صدا ها میتوانید نوایی جذاب در هنگام ارسال شدن اس ام اس یا زنگ دریافت کنید گوشی های شرکت اپل آیفون همواره جزو معتبر ترین برند های گوشی موبایل می باشند که همواره از نظر قیمت و کیفیت جزو بهترین و در واقع اولین و بالاترین شرکت سازنده گوشی موبایل بشما می آید. پس قطعا آهنگ های مورد استفاده در این گوشی پر طرفدار و گران قیمت نیز با کیفیت و جذاب است

آهنگ زنگ های گوشی های آیفون ringtone iphone 6 را بلافاصله پس از انتشار در گوگل و سایت های مشابه برای شما قرار خواهیم داد با مراجعه به ادامه مطلب میتوانید دریافت کنید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

برنامه انتقال اطلاعات بین iOS و کامپیوتر - DiskAid 5.10

در این پست از وبسایت نرم افزار مشابه ایتونز برای انتقال فایل ها قرار دادیم دستگاه هایی که از سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS استفاده می کنند (مثل آیفون و آیپد) ، برای تبادل اطلاعات با کامپیوتر محدودیت هایی دارند. اگر این دستگاه ها را به کامپیوتر وصل کنید، فایل ها و پوشه های موجود در آنها به شکلی که در سایر دستگاه ها قابل مشاهده هستند، در دسترس نیست. دلیل این مشکل هم وسواسی است که اپل برای جلوگیری از دسترسی مستقیم کاربران به فایل های موجود در دستگاه ها دارد.

 

 

 

اما توسط نرم افزار DiskAid ، انتقال اطلاعات بین دستگاه های مبتنی بر iOS و کامپیوتر به راحتی امکان پذیر است. با کمک این نرم افزار، شما قادر به مشاهده محتویات حافظه این دستگاه ها (درست مثل یک حافظه USB) خواهید بود و به راحتی می توانید فایل ها و فولدر های دلخواهد خود را کپی کنید.

توسط این نرم افزار که به تازگی جدیدترین نسخه آن، یعنی DiskAid 5.10 نیز منتشر شده است، حتی قادر به مشاهده فایل های سیستمی در دستگاه iPhone یا iPad خود خواهید بود. حتی می توانید جزئیاتی مثل SMS ها، ایمیل ها، و برنامه های نصب شده را از آیفون خود به روی کامپیوتر کپی کنید. با کمک نرم افزار DiskAid ، دیگر کپی فایل های موزیک و عکس به دشواری سابق نخواهد بود. شما قادر خواهید بود به طور مستقیم به فایل ها و فولدر ها در گوشی iPhone و یا تبلت iPad خود دسترسی داشته باشید و محدودیت هایی که اپل قرار داده است را دور بزنید با مراجع به ادامه مطلب این نرم افزار رو دانلود کنید.

امکانات نرم افزار  DigiDNA DiskAid :

– امکان دسترسی به iCloud و Stream کردن تصاویر.
– کپی موزیک و ویدئو از روی دستگاه و انتقال آنها روی iTunes : نرم افزار DiskAid دارای Wizard ابتکاری برای انتقال موزیک و ویدئو از iPod، iPhone و iPad روی کامپیوتر است.
– ذخیره تمامی اس ام اس ها، کانتکت ها، یادداشت های صوتی و دیگر اطلاعات iPhone روی دسکتاپ کامپیوتر.
– یک کلیک برای کپی تمامی اس ام اس ها و iMessage ها روی کامپیوتر در نهایت امنیت.
– کپی Camera Roll روی کامپیوتر و انتقال آلبوم های عکس توسط PicsAid به صورت رایگان.
– DiskAid به تمامی عکس های Camera Roll دستگاه های iPhone و iPad دسترسی پیدا کرده و شما می توانید تمامی عکس ها و ویدئوها را کپی کرده یا توسط iTunes بر روی یک دستگاه iOS 5 همگام سازی کنید.
– دسترسی به فایل های سیستمی iOS و مرور محتوای iPhone iPad , iPod touch.
– انتقال فایل از طریق USB.
– کپی فایل ها و پوشه ها بین iPhone, iPad , iPod Touch و کامپیوتر.
– کشف خودکار نرم افزارها و پوشه ها.
– مرور فایل ها و پوشه ها.
– Drag & Drop فایل ها و پوشه ها.
– دو بار کلیک روی فایل ها برای مشاهده.
– نمایش حافظه خالی دستگاه.
– و ...



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

آموزش حذف اکانت تلگرام اینستاگرام بیتالک تانگو وایبر واتس اپ لاین

حذف اکانت تلگرام . حذف اکانت بیتالک .حذف اکانت تانگو .حذف اکانت وایبر .حذف اکانت اینستاگرام .حذف اکانت . حذف تلگرام . حذف بیتالک . حذف واتس اپ .حذف تانگو . پاک کردن اکانت تلگرام .پاک کردن اکانت بیتالک .پاک کردن اکانت تانگو .پاک کردن تلگرام . پاک کردن اکانت وایبر . پاک کردن برنامه تلگرام . حذف کردن برنامه تلگرام . آموزش حذف اکانت تلگرام .حذف اکانت telegram .حذف اکانت whatsapp .حذف اکانت tango . حذف اکانت instagram .حذف اکانت viber . حذف اکانت line .حذف اکانت beetalk .حذف اکانت برنامه ها

 

 

در این اموزش نحوه حذف اکانت تلگرام بیتالک تانگو وایبر و ... نمایش داده میشه برای حذف اکانت خود باید وارد سایت خود برنامه بشید و از این طریق اکانت خودتونو حذف کنید البته بعضی از برنامه ها میتوانید خیلی سریعتر از طریق ورود به حساب کاربری اکانت خودتونو حذف کنید.

دقت داشته باشید که با حذف اکانت خود تمامی چت ها تصاویر و ویدیو ها بطور کامل حذف خواهند شد و امکان برگرداندن آن وجود نخواهد داشت.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 25 تير 1394برچسب:حذف اکانت تلگرام , حذف اکانت بیتالک ,حذف اکانت تانگو ,حذف اکانت وایبر ,حذف اکانت اینستاگرام ,حذف اکانت , حذف تلگرام , حذف بیتالک , حذف واتس اپ ,حذف تانگو , پاک کردن اکانت تلگرام ,پاک کردن اکانت بیتالک ,پاک کردن اکانت تانگو ,پاک کردن تلگرام , پاک کردن اکانت وایبر , پاک کردن برنامه تلگرام , حذف کردن برنامه تلگرام , آموزش حذف اکانت تلگرام ,حذف اکانت telegram ,حذف اکانت whatsapp ,حذف اکانت tango , حذف اکانت instagram ,حذف اکانت viber , حذف اکانت line ,حذف اکانت beetalk ,حذف اکانت برنامه ها,
ارسال توسط kaveh

بوت یا ربات تلگرام telegram bot

دریافت ربات تلگرام . ربات تلگرام . دریافت جک از ربات تلگرام . بوت تلگرام. تلگرام .

 

 

 

 

جدیدا توی تلگرام ربات هایی هست که بصورت اتوماتیک با ما حرف میزنن و جک و کلیپ و ویدیو میفرستن شما هم مشاهده کردین که در تلگرام بوت های قرار داده شده که به این صورت برای شما پیام ارسال میککند یا عکس یا … در این جا چند تا از این بوت ها قرار میدیم که میتونید اد کنید و استفاده کنید.
از بوت های خود تلگرام میشه به بوت های استیکر و Clippy اشاره کرد که بوت استیکر برای ساخت استیکر استفاده میشه و بوت Clippy برای تبدیل عکس به استیکر به این صورت که شما عکس ارسال میکنید برای بوت سپس بوت عکس ارسالی شما را تبدیل به استیکر کرده و برای شما ارسال میکند که این دو بوت را میتوانید از لینک های زیر اد کنید.


ربات های فعال و مخفی تلگرام Telegram Bot :


UserName: @Stickers : https://telegram.me/stickers
UserName: @Clippy : https://telegram.me/Clippy
UserName: @toucan : https://telegram.me/toucan
UserName: @farsijoke : https://telegram.me/farsijoke
UserName: @yagobot : https://telegram.me/yagobot
UserName: @charsoogh : https://telegram.me/charsoogh


یکی از ویژگی های تلگرام ربات هایی هستند که در آن مشغول به فعالیت هستند که ما در اندروید فارسی | ApkFA سعی داریم ربات هایی که برنامه نویسان در سراسر دنیا برای تلگرام طراحی کرده اند رو به شما کاربران گرامی معرفی کنیم و شما رو با عملکرد و کارکرد ربات ها آشنا کنیم با ما همراه باشید .
برای اضافه و پیدا کردن ربات ها باید UserName آن ها را در قسمت Search یا همان جستجو در نرم افزار تلگرام تایپ کنید و زمانی که یافت شد ربات مورد نظر رو Add کنید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.